Brev:
Hvornår skal ægget være pasteuriseret?
13. februar 2016
Alder:
8 mdr.
Hvornår skal ægget være pasteuriseret?
Hej Helen!
Hvornår skal æg til baby/små børn være pasteuriseret... Vi laver af og til pandekager, omeletter og æggekage. Skal æggene da være pasteuriseret, hvis vores søn får af det...
Med venlig hilsen
mig :-)